Ecooking

Suncare is Selfcare

Ecooking er på meget kort tid vokset fra at være en mindre iværksættervirksomhed, til at være en international spiller i skønhedskategorien. En af de seneste tilføjelser til brandet, er solserien, som Ecooking ønskede at udbrede kendskabet til ved hjælp af en social media kampagne. Til kampagnen udviklede M2 Film konceptet 'Self care has no boundaries', som fortæller historien om, at selvkærlighed er grænseløs – den kan være lige det, du synes – også solcreme. Ecooking ambassadørerne Sarah Grünewald og Mary Consolata Namagambe, der begge er powerkvinder med stærke holdninger og sunde værdier, formidler budskabet i filmene.

Ecooking

Suncare is Selfcare

Ecooking er på meget kort tid vokset fra at være en mindre iværksættervirksomhed, til at være en international spiller i skønhedskategorien. En af de seneste tilføjelser til brandet, er solserien, som Ecooking ønskede at udbrede kendskabet til ved hjælp af en social media kampagne. Til kampagnen udviklede M2 Film konceptet 'Self care has no boundaries', som fortæller historien om, at selvkærlighed er grænseløs – den kan være lige det, du synes – også solcreme. Ecooking ambassadørerne Sarah Grünewald og Mary Consolata Namagambe, der begge er powerkvinder med stærke holdninger og sunde værdier, formidler budskabet i filmene.